jueves, 2 de julio de 2015

Second session

Avui hem començat amb la pregunta "Què m'emporto de la primera classe?" Bé, jo vaig sortir amb la sensació aquella de ... Sólo sé que no sé nada. Tinc uns companys que estan mooolt curtits en l'ús de les eines 2.0! Continuem...

Un objectiu del curs, estem tots d'acord, seria saber organitzar totes les eines que van sorgint cada dia i poder elaborar un directori, com ha dit l'Oriol... Seria genial!!

La següent qüestió a debatre ha estat com fer una bona presentació (havíem d'haver revisat el bloc dels profes prèviament). A més del PowerPoint, tenim el Prezi, el qual utilitzarem com a la tasca final d'avui...

6) L'eina Prezi ens permet elaborar una presentació, a partr de la qual es pot treballar en xarxa simultàniament. L'únic problema és que ningú pot veure allò que està fent el company i això pot generar molts problemes si cadascú no té clara la seva tasca!

Description Prezi logo transparent 2012.png... Microsoft PowerPoint, and Prezi, the newer, non-linear software tool


En resum, per fer una bona presentació haurem de utilitzar els colors adequats, buscar un impacte visual MODERAT, no abusar de lletra, emprar frases curtes, inserir imatges i recordar que ha de ser només un suport.

7) Una eina que ens ha agradat a tots ha estat el Popplet, de gran utilitat per crear diagrames, mapes conceptuals, etc. Hem hagut de crear-ne un amb 1 mentida i 3 veritats sobre nosaltres... Boníssim!! Quina és la meva mentida? (call my bluff, en anglès )


8) Unes companyes han parlat de l'eina Simplemind+, ja que també permet fer mapes conceptuals i models semblants. Em sembla que tornarem a parlar-ne més endavant...

SimpleMind for iPad - Mind mapping app that turns your iPad into a ...

*Com he dit abans, la feina per acabar la classe era fer una presentació a través del Prezi. Jo he pensat que també seria útil per les indicacions de tutoria, per exemple a final de curs, ja que vols aprofitar cada minut i els alumnes poden revisar l'agenda des de casa...

PREZI: Tutoria de final de curs




1 comentario:

  1. Molt bé Gemma. El teu blog està molt ben endreçat i il·lustrat! Tant de bo que la revolució digital arribi a l'escola i a les llars el més aviat possible. Però a nosaltres ens agafarà preparats!

    ResponderEliminar